Saturday 23 September 2017

Free Forex Trading Kalkylblad Journal


The4xJournal-programvaran gör att du kan journalisera dina valutahandlare. Några funktioner inkluderar. Notering för varje valutapar du handlar. Möjligheten att infoga och lagra dina diagramskärmdumpar med anteckningar om den specifika handeln. Inaktivera observerade eller återprövade handelsskärmbilder och noteringar. Möjlighet att infoga och lagra dina inspelade handelsfilmer. Hämta spår av pips som erhölls eller förlorades, tid och datum, tid i handel och handelsstrategi som används. Visa på din iPad, iPhone och iPod Touch. Import trades från Dealer Broker-rapporterna Kräver Microsoft Excel Eller kalkylarksprogram Ladda ner mall på supportsidan. Möjligheten att spara skicka dina diagram sidor som PDF-filer till en mentorlärare eller handelspartner. PDF-skapande programvara kan behövas. Med Windows 10, skriv ut din handel s och välj Microsoft Print to PDF. Spara strategier eller hjälpanvisningar för att hänvisa till senare. Oppkommande köpeskilling, och inga månatliga avgifter. Dina journalposter lagras lokalt på din dator, inte på en webbplats där hacker S kan se dem. Om du inte planerar, journalerar och utvärderar dina affärer, är du antagligen bara gamblingments stängda. The4xJournal Overview. Content Copyright 2017 The4xJournal. En Excel-baserad Forex Trading Journal-kalkylblad för alla Forex valutahandlare Spåra resultatet för alla valutapar, plus 7 Ytterligare anpassningsbara spårningskategorier. Uppenbarligen visad layout och enkel att använda även för grundläggande Excel-användare. Spåra och analysera både PL och PIPS. At-a-Glance-visning av alla prestationsstatistik. TJS-hemmen alla ark är snyggt organiserade av kategori. Investera i Din Forex trading business Börja spåra dina affärer todayplete paket, engångsavgift, ett lågt pris gratis obegränsad support. Purchase TJS Elite Forex 99.Trading Tidskrift exempel Excel spreadsheet. Trading Tidskrift exempel Excel spreadsheet. Thanks 2.226 given, 2.341 received. I hoppas detta Är inte i rad, men det finns också en webbplats som heter Trading Journal Spreadsheet Log Stock - Forex - Futures - Alternativ Killen har gjort olika s Pread ark journaler för aktier, futures, optioner etc Det har alla normala ingångskriterier samt områden för kommentarer Det kommer att plotta en egenkapitalkurva och ge vinst vs förlustdata etc. Jag köpte faktiskt futuresversionen för länge sedan och använde inte Jag tycker att det faktum att jag inte använde det är en av anledningarna till att jag inte har lyckats jag planerar att ändra att jag bifogade ett skärmdump också Åh, det är mindre än 50 jag är inte associerad med företaget på något sätt. Senast redigerad av DavidR 31 januari 2010 klockan 02 53. Reason spelling. Thanks 10 gav 9 mottagna. Han tog allt jag nyligen av hylla och dammade bort det. Det var en del av någonting jag jobbade på ett tag tillbaka och jag behöver Lite hjälp Det här är bra om någon kan använda den och för mig att ha olika diagram upp är det som gör det här intressant. Hur som helst, det här är upprättat för forex och jag hoppades att någon kunde ändra påkörningen så att jag kunde handla ES med det och Värdet för varje handel måste ändras till 12 50 istället Det är på en för forex. Hi allt jag nyligen drog något från hyllan och dammade bort det här Det var en del av något jag jobbade på ett tag tillbaka och jag behöver lite hjälp Det här är bra om någon kan använda den och för mig att Har de olika diagrammen upp är det som gör det här intressant Hur som helst är detta inställt på forex och jag hoppades att någon kunde ändra påkörningen så att jag kunde handla ES med det och värdet för varje handel måste ändras till 12 50 istället På en för forex. Don t handla på detta sätt men för att ändra arkvärden till 12 5 gå till Datablad och ändra cell T6 till Point Pip-värdet du behöver - Jag skulle föreslå 50 för ES och ändra din faktor för decimaler till noll en Sak att notera att det inte finns någon redovisning för provisioner i detta blad - det här är viktigt om du börjar handla flera kontrakt - det kommer att minska vinsten som jag föreslår. Hur fungerar det. Hur är det? Hur fungerar det? En strukturerad Tillvägagångssätt för bättre lönsamhet. Vårt första mål med Trade Bänken är att göra varje näringsidkare med vårt system till en mer lönsam näringsidkare. Målet uppnås inte genom något svart låds proprietärt system som ofta ses i handelsbranschen. Istället uppnås det genom att erbjuda dig ett strukturerat tillvägagångssätt för din handelsplanering, positionering, Risk - och penninghantering - allt med anpassningsbara parametrar som du själv ställer Det är också ett lättanvänt sätt att journalisera dina affärer, vilket gör att du granskar och lär dig från tidigare affärer en del av din handelsrutin. En förenklad översikt över vårt tillvägagångssätt och det ärvda arbetsflödet. Position storlek, jämföra handel, risk och money management. Multiple poster stöds, dvs skala in till trades. See realiserade och orealiserade prestanda, vad-om beräkningar etc. Multiple utgångar stöds, dvs skala ut av affärer. Vad har gjorts rätt och Vad kan förbättras på. Även om vi uppmuntrar till att göra en handelsplan innan vi går in i en handel, är det möjligt att komma in i affärer utan att använda handelsplanen och riskhanteringsfunktionen. Filosofi Här är samling av kända handelsnoteringar som stöder vår syn på handel och därmed funktionaliteten hos TradeBench. Features Fördelar Om du vill lära dig mer om vårt tillvägagångssätt och verktyg innan du registrerar dig kan du hitta mer information på sidan Funktioner. Inget slår en praktisk erfarenhet Komma igång direkt - det är gratis Anmäl dig och försök TradeBench dig själv Var redo att gå på 30 sekunder och få tillgång till alla funktioner. Fri nedladdning. Prova den gratis innan du köper den. Det här är en provversion av The4xJournal som låter dig skapa 30 poster Om du skapar poster som motsvarar 31 eller mer, gör du Kommer bara att kunna hämta dina journalposter om du köper programmet och överför posterna. Denna provversion slutar fungera efter 31 journalposter som är kompatibla med Windows. Visa hur du installerar t Hans program är stängda. Om du inte planerar, journalerar och utvärderar dina affärer, är du förmodligen bara gambling. Content Copyright 2017 The4xJournal.

No comments:

Post a Comment